Dryck!

Vatten är en mycket bra dryck, funkar i alla lägen!
Med eller utan kolsyra, med eller utan citron....
Kaffe en kopp (stor) om dagen räcker för mig...
Annars huvudvärk eller magont.
Te- Ja!! älskar te i alla dess former...
Grönt te tycker jag "gör kroppen ren"....
Honungsvatten med massa citron, toppengott och nyttigt!
Proiva=underbart för magen och hela mig!!
 
Hm....
 
Vin- Ja!
Älskar vin, bästa är rödvin.
Det är så underbart gott !
Det är lyx för mig att laga mat och samtidigt dricka lite rödvin i favvo glasen!
Finns många drycker som är väldigt goda!
Blanda prova smaka, sjukt roligt!!
Kram på er!
Det är sol idag, njut!
Mille
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Lottzys matblogg

Fin ny header du har! På tal om vatten min nya "grej" är att lägga i några kvistar mynta i vattenbringaren, blir såå fräscht = ) Ha det bra!

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - har bakat Cookies and Cream Cupcakes! ♥ ♥ ♥

Jag tycker om gurka eller några hallon i vattnet! Så gott! :)