Tips!

Gör något du aldrig förr har gjort!
Det kan ibland vara bra att "hoppa" på något du tänkt på, men inte "vågat"...
Det kan vara skönt att ändra på vardagens eviga "lunk" ni vet ...
Göra något du SJÄLV vill , skaffa mycket "egentid"....
Det passar bättre vid vissa tidpunkter i livet...
I mitt falla passar det utmärkt nu, när våra barn är stora..
Och jag bestämde mig för att:
NU SKA JAG ÄNDRA PÅ VISSA SAKER!
NU KÖR JAG !!
 
Jag har börjat ta lektioner i golf och hoppas på GRÖNT KORT!
Det är en utmaning med min lite sjuka rygg och klena leder...
Men utmaningar är toppen för det kan ge nya vägar...
Imitt fall gäller det ny form av träning, att få vara ute mycket, tänka på helt nya saker.
Få mycket egentid och släppa alla jobbtankar...
Träffa nya människor och utmana mig själv!
 
Hur det går får framtiden utvisa och det blir spännande!
 
 
Vill sända en kram till vännerna som fick mig att "hoppa" på detta med golf.
Det ska bli roligt och spännande och otroligt skönt att få vara ute i vacker miljö!
 
 
Testa något nytt-våga= skönt och gott för själen!
Kram Mille