Glögg-Mingel-Party alá Mille!

 
Min dröm är att ha något eget "krypin" med mat och fika...
Ett ställe där man kan komma och ta en lättlunch, eller fika.
Ett ställe med värme , humor och goda smaker!
JAG SÄGER BARA SÅ HÄR...GUD VAD ROLIGT DET VORE!!
Drömmar ska man ha och det är skönt att drömma lite....
Nog om detta , jag ska dela med mig lite tips om "glöggmingel".
 
Blanda bakverk, ost och nötter, underbart gott!!
Kör lite olika glöggsorter med och utan alkohol servera den kall eller varm.
Förbered allt innan  så att du själv får vara med och umgås njuta och ha en god stund med dina gäster!
 
Jag köpte små söta julstrumpor och la recept i som alla gäster fick ta med sig hem
uppskattat och lite småtrevligt....
 
smidigt med glögg i box....
 
ädelost och creme fraiche, mixa och du har en underbar kräm till pepparkakorna.
 
 chevréost med balsamicosås och nötter, jag värmer osten ca 8-10 minuter på 150 gr innan servering..
 
lite kakor....
 
finns recept här på bloggen..
 
Knäck med turkisk peppar...(älskar dom!!)
 
"12:an" kör vi kall.....
brieost med fikonmarmelad är finfint till pepparkakor....
 
lite frukt...
Välkomna!
 
 
Kram Mille
 
#1 - Anonym

Såååååå himla mysigt det ser ut!