Träning och din "egentid"

Just nu i 45 ++ åldern  tillhör jag de människor som gillar
att träna själv, inte i stor grupp...
Det är så skönt för kropp och knopp!
Jag träffar otroligt mycket folk hela dagarna på mitt arbete.
Hjärnan går på "högvarv"...(!)
Att då ta en powerwalk i frisk luft
är perfekt för mig, jag "helar mig liksom".
Lunchpromenix på en halvtimme är en "gudagåva".
Jag måste ha lite annan träning också för att må väl.
Jag grupptränar i bassäng för bechterews personer.
Min ledsjukdom jag har, då är vi 12 pers med samma sjukdom.
Varje fredag en timme, superskönt och bra för ryggen!
Det är grymt bra och trevliga ledare också!!
Gymträning själv 1-2 ggr i veckan, på Medley, toppen!
Men de gäller att ta sats efter en lång arbetsdag på 8 timmar...
På cykeln och mot simhallen i ett svart och mörkt Växjö.
Träning är bra och det är viktigt att hitta sin egen livsstil.
Det är viktigt att trivas med sig själv och att hitta balansen.
Soffhäng och en god bok,en film en chokladkaka är inte dumt det heller!
Kram på er!
Mille