Tips på egen "hälsokur" !

Vet att det finns flera av er som läser min blogg som har ledvärk.
Höst/vinter brukar det "slå-på" extra liksom..det bara kommer och man blir så trött..
Jag brukar tänka så här: ta en dag i taget och gör det bästa av den dagen.
Försök vara positiv du kommer så långt med det, skratta och le!
Och lyssan på kroppens singnaler!!!
 
Huskur för värkande rygg:
 
Ställ dig i duschen, stå där länge länge...
duscha varmt varmt..låt de varma vattenstrålarna "mjuka upp dig"
När du sedan är uppvärmd ren och fin, smörj in dig med typ Tigerbalsam.
Det "hettar" till i huden och går in på djupet= skönt!!
Lägg dig sedan på spikmattan och bara låt dig slappna av...
Drick massor av vatten, jag har "dille" på limevatten just nu.(gör själv)
Något jag gör också är att rulla en taggboll under fötterna det stimulerar även ryggen.
Tryck hårt, du kan liksom nästan stå på den .....(!)
 
Testa!
 
Kram Mille
 
Ps: din favorit choklad och en stor kopp te och ett tänt ljus är du värd också!
 
 

 
 
 
 
 
 
#1 - Sophia

Hej! Jag undrar vart du har köpt taggbollen? Vet du vart man kan få tag på en sån?
Mvh Sophia :)

Svar: hej! Ja det finns på "tiger" affären i tegnergallerian....(Växjö)Hälsokost vissa apotek och stadium tror jag oxå..../Camilla
Camilla