Frukosten

 
Frukost är en viktigt del av dagens matintag.
Tyvärr kan det stressas kring just den måltiden...
Men om jag får det som jag vill och mår bra av, kan det se ut så här:
 
En klart bra start på min dag, helgerna ser alltid ut så här, och vardagarna försöker jag hinna det också!
Sedan äter jag frukost på jobbet vissa dagar och då är ju situationen väldigt annorlunda....(!)
 
Proviva (beroende av det)
Te eller kaffe (mår bäst av te)
Grapefrukt eller annan frukt
kokt ägg
knäckebröd med keso eller annat hembakt bröd
laktosfri fil/yogurt
hallon (eller andra bär)
solrosfrön-kokos eller musslie av något slag eller nötter
Kan lätt byta ut fil mot gröt (älskar gröt)
(mina mediciner mot ledvärk och övriga "skavanker")
Sedan klarar jag mig bra!
 
GODMORGON PÅ ER !
Kram Mille
 
Gröt är ett supergott frukost alternativ här har jag gjort fiberhavregrynsgröt med lite kruskakli
Vinbärscurd och lättmjölk, mums!! ps: toppen till stora långa goa tonårskillar!!
 
 
#1 - Jenna

Hej!

Nu lyckades jag hitta hit, kunde inte klicka på ditt namn i mobilen. Men på datorn gick det. Vilken härlig och fin blogg du har. Blir otroligt hungrig när jag ser den goda frukosten!

/Jenna