Tips!

Musik är helt fantastiskt, jag hade inte överlevt utan musiken!
Idag är det 9 år sedan min kära kära far gick bort...
Jag lyssnar ofta på musik när jag saknar honom..
Musik som påminner om honom, musik som handlar om minnen..
Det finns så mycket bra musik som tröstar..
Ger ro och välbefinnande!
Kram Mille
 
 
pappa och jag när han fyllde 50 år!  ( 21 år sedan..!)
 
 
Jag lyssnar ofta på denna låt av Chirley Clamp!
 
Mina minnen!
 
Du lämna allting vind för våg, många undra, ingen såg
Nåt riktigt skäl till  ditt farväl
Be mig inte att förstå
Hur du kunde göra så '
En del av mig  försvann med dig
Men jag har vant mig nu
Och vet ju bara hur det är
Inte hur det hade varit med dig här

Mina minnen kommer och går
Några  bleknar för varje år
Andra känns så starka som om allt var igår
Mina  minnen är det jag har
Och alla frågor utan nåt svar
De som du lämna till  det barn jag då var

Jag undrar vem jag är för dig
Och hur det känns  att minnas mig
Att inte se det som jag blev
Har du ännu bilden kvar, där  vi leker du och jag
Din stolta blick
Det var innan du gick
Men jag har  vant mig nu
Och vet ju bara hur det är
Inte hur det hade varit med dig  här

Mina minnen kommer och går
Några bleknar för varje år
Andra  känns så starka som om allt var igår
Mina minnen är det jag har
Och alla  frågor utan nåt svar
De som du lämna till det barn jag då var

Nu när  du vill komma hit
Efter denna långa tid
Ska jag då le och spela med
Jag  vet ju inte vem du är
Vad du vill och vart det bär
Den tid som flytt,  kommer aldrig mer på nytt
Men jag har vant mig nu
Och vet ju bara hur det  är
Inte hur det hade varit med dig här

Mina minnen kommer och går
Några bleknar för varje år
Andra känns så starka som om allt var igår
Mina  minnen är det jag har
Och alla frågor utan nåt svar
De som du lämna till  det barn jag då var

Mina minnen kommer och går
Några bleknar för varje  år
Andra känns så starka som om allt var igår
Mina minnen är det jag  har
Och alla frågor utan nåt svar
De som du lämna till det barn jag då var