Tips på charterresa!

Jag tillhör dem som gärna åker på charter resa till sol och salta bad!
Denna gång bar det iväg till Cypern till Fig Tree Bay!
Jag har vart på Cypern innan ett par gånger men det är längesedan...
Detta ställe var så fantastiskt vackert  och ett ljuvligt vatten.
Vi bodde på ett nybyggt hotell som heter Vrissaki (Fritidsresor)
JAG SKA ÅKA DIT IGEN, SÅ FINT OCH NÄRA TILL ALLT!
Vi hade halvpension och det var god mat och trevlig hotellpersonal. 
Här kommer några bilder som jag tog och jag rekommenderar verkligen detta hotell.
Kram Mille 
En morgon kl 6.45 lite "magiskt" nästan....
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Helene

Tack för att du delar med dej av dina bilder! Såg ditt omdöme på fritidsresors sida av Vrissaki beach.
Jag och min man har bokat en vecka på detta hotell i slutet på juli. Det ser ut att bli en fin vecka :-)