Varm i mitt hjärta❤️

Jag vill här på min blogg skriva av mig alla känslor och på detta sätt visa min tacksamhet och stora respekt med ett stort tack till alla som på olika vis uppskattat och firat av mig med presenter-ord-tal-blommor-sms-och massor av kramar!Jag har slutat på min arbetsplats som förskollärare efter 17 år och ska nu ta nya spännande kliv in i en helt ny förskola och arbeta med mindre barn.Nya utmaningar väntar mig med spänning och glädje! Att arbeta med barn är så mycket känslor-kärlek och värme. Ingen dag är den andra lik det är nya utmaningar varje dag och mycket glädje och skratt❤️ hela denna veckan har varit full av små barnhänder som vill klappa-krama-och bara sitta nära.... Kollegor som är goda vänner för livet med små tårar i ögonvrån.Föräldrar som vill tacka och krama❤️Jag är så otroligt tacksam och glad,ska nu spara all denna värme och energi i mitt hjärta❤️kramar i massor från mig❤️
Alla teckningar och skoljobb i varsin mapp på bänken!


Alla barn i den klassen som jag jobbat i fick ett jordgubbs kort med mig på baksidan och en liten text,enkelt och uppskattat! 
Otroligt vacker och varm skolavslutning 


Jag fick och har fått massor av fina presenter❤️tack tack!!!







Avslut med några kollegor på restaurang❤️
Till slut var vi två kvar som hade sista avslutet hemma i vår trädgård i skuggan.En fin dag❤️
Mille❤️