24 januari.

Jag vaknar som vanligt extra tidigt denna morgon varje år. För 12 år sedan ringde min mamma och sa att pappa var på väg i ambulans till sjukhuset och att han kommer troligtvis inte överleva.Livet stannade av fullständigt den morgonen för 12 år sedan.Någon timme senare stod vi alla i familjen runt pappa som låg död i en säng på sjukhuset med ett tänt ljus på ett bord bredvid sängen.Två dagar innan hade han varit hos oss och passat våra barn, spelet fotboll och lekt med dem.Mitt i livet så bara dör han i en hjärtinfarkt.Det har satt djupa spår i mig och hela min familj.En högt älskad person som saknas varje dag❤️
Så trygg är jag här i mamma och pappas famn 1965❤️
Här är pappa och mamma med sina älskade barnbarn 2 år innan pappa, morfar, svärfar,vän hastigt gick bort.Jag älskar denna bild, den innehåller så mycket liv och kärlek❤️


#1 - Joey

Kan på nåt sätt närma mig känslan efter att min far fick en infarkt för 2.5 år sen. Han hade dock turen att överleva...vilket jag är så tacksam för. Sänder dig en stor kram och tänker på dig❤️❤️