Mille fixar planka!

Min mamma ville bjuda oss på mat.
Syrran och hennes make.
Jag och min make.
5 personer igår kväll.
Så trevligt hemma hos mamma.
Lagom antal i denna covid-tid.
Jag fixar en planka mamma,
"du beställer den av mig"
Så blev det!
Jag tycker det är så roligt!
Man köper det som man gillar 
och mixar ihop det själv.

Köpte också en god pumpatårta!
(null)
Köpte en lite lyxig pasta.
Kokte den och skjöljde i kallt vatten.
Blandade med fetaost i olja och små 
cocktailtomater.
(null)

(null)
Köpt potatissallad på Ica i delikatessen.

(null)
Köpte ostar:
Brie,ädelost,babybelostar
och fikonmarmelad.
(null)
Rostbiff,salami,gallerrökt skinka från Ica delikatess,syltlök och picklade smågurkor.
(null)
Jordgubbar, passionsfrukt,ananas,vindruvor , gul kiwi,physalis,päron,melon och oliver.
(null)

(null)

(null)
 Förberedde allt innan och tog det sedan
på brickor i bilen bort till mamma.
Vitt vin- rött vin-cider-öl-Loka.
Serverades till.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Baguettbröd och olika kex som tillbehör.
(null)
Avslutade med kaffe-avec 
och Pumpatårta!
TACK och KRAM till MAMMA
En god och trevlig kväll.
⭐️⭐️⭐️