Lyssna på kroppen!

Jag ligger hemma och har väldigt ont i halsen och även fått ledvärk.
Det "flög" på i söndagskväll!
Jag är stolt att jag blivit "vuxen" och klok.
När jag var med i reumateamet i våras lärde jag mig många bra saker!
Och nu ska jag lyssna på min kropp och vara hemma 1-2 dagar.
Kroppen är klok och säger ifrån, då gäller det att lyssna på den, annars blir det bara värre!
Ta tag i ditt liv och din kropp är mitt tips till mig själv idag.
Ska man vara på jobbet ska man vara 
på "G" och göra ett proffsigt jobb.
Det gör jag inte idag, jag gör bäst i att vara hemma vila!
Hösten isig är inte min kropp jätteglad vid...(ledvärk).
och många är förkylda hit och dit!
Det är väl inte hela världen att vara hemma från jobbet....
Men här får jag jobba med mig själv...
Men jag är på väg att bli lite "klok" som sagt.
Nu "lilla kropp" blir det..
 
Vila
Honung
Spikmatta
The
Massa vatten
Fil och bär
Film
En bok
Alvedon och Värkmedicin!
 
Kram på er alla!
Mille
#1 - Johanna

Krya på dig!!