Hej❤️

Det kommer dröja några dagar till innan jag lagar mat och lägger upp här på bloggen. Jag var hos läkare igår och jag hade bihåleinflammation och virusinfektion på lungorna.Det blev penicillin-kortison och hostmedicin.Nu förstod jag ännu mer varför jag ligger klubbad som en säl! Stanna nu hemma denna veckan ut, även att du kommer bli piggare inom några dygn sa läkaren.Det är svårt att vara hemma från jobbet tycker jag!Men jag får skärpa mig.Det går ej att jobba när man är sjuk och kroppen ska man lyssna på! Nog om detta, det är ett väldigt litet problem i en värld med så mycket tragiska sjukdomar och hemska saker som händer!
Vi bor i ett land där man får en läkartid och medicin på några timmar bara.Det gäller att tänka positivt och köra på med  nyttiga drycker!(matlusten ej på topp)
Snart är jag tillbaka i grytorna och degbunkarna och då kommer det recept igen.Ha det så bra så länge kram Mille ❤️


#1 - Johanna Roth

Kryakram, vila och åter vila💕